Lombard Max prowadzi swoją działalność na zasadzie skupu i sprzedaży rzeczy używanych z prawem pierwokupu przez sprzedającego.

  1. W momencie zawarcia umowy kupna-sprzedaży rzeczy używanej (sprzęt TV, audio-video, komputery, telefony, wyroby złote, samochody, skutery, nieruchomości itp.), strony określają kwotę transakcji oraz termin do którego kupujący (Lombard Max) z zastrzeżeniem prawa odkupu przez sprzedającego.
  2. W momencie zawarcia umowy kupna-sprzedaży klient (sprzedający) otrzymuje umówioną gotówkę do ręki.
  3. Do czasu umówionego terminu widniejącego na umowie, klient ma prawo pierwokupu przedmiotu sprzedaży ze zwrotem ceny oraz ze zwrotem nakładów i podatku od towarów i usług zapisanego w umowie.
  4. Przy sprzedaży produktów używanych zastosowanie ma procedura vat marża.

Każda działalność gospodarcza, aby mogła działać w pełni legalnie i zgodnie z obowiązującymi zasadami i normami, musi mieć swój własny regulamin. Jego stworzenie jest niezwykle istotne i musi mieć do niego dostęp każdy, kto z usług danej firmy chce skorzystać. Jeśli w grę wchodzi Lombard Max, mamy tutaj dla Państwa odpowiednio przygotowany regulamin, dzięki któremu i my i Państwo będziemy wiedzieć, co jest naszym wspólnym obowiązkiem, do czego mamy prawo i jak wygląda kwestia pełnej współpracy.

Umowa istotą relacji klient – sprzedawca

W każdej niemal współpracy na płaszczyźnie klient – sprzedawca, kluczowe znaczenie ma z całą pewnością umowa. To właśnie ona jest elementem wiążącym jedną i drugą stronę i na niej bazuje każdy rodzaj oferowanej usługi. O tym mówi każdy regulamin i dlatego też należy pamiętać, iż nigdy nie powinniśmy podpisywać umowy bez jej wcześniejszego przeczytania. Bez względu na to, ile ma ona stron, każdy podpunkt ma ogromne znaczenie i trzeba się z nim zapoznać. Taka bowiem sytuacja pozwala nam mieć pełen obraz wszystkiego, bez niepotrzebnego zaskoczenia. W umowie z nasza firmą zawarte są najważniejsze informacje. Klient dostaje czysty przekaż. Kupujemy od niego towar, ten ma podaną kwotę i czas spłaty, jeśli jest tym zainteresowany, gdyż ma prawo pierwokupu. Jeśli w wyznaczonym terminie nie spłaci zobowiązania, wówczas lombard może wystawić daną rzecz na sprzedaż.

Przed rozpoczęciem współpracy zachęcamy bardzo serdecznie do spojrzenia na nasz Regulamin. Wiemy doskonale, jak wiele może pojawić się nieporozumień wynikających z braku odpowiedniej wiedzy. W regulaminie podane są jasne, czytelne informacje, dzięki którym każdy wie, czego może się spodziewać, co mu przysługuje i jakie ma obowiązki.

Regulamin stanowi podstawę funkcjonowania każdej firmy, którego stworzenie jest obowiązkiem koniecznym dla każdego jej właściciela.

RODO

Niniejszym klient przyjmuje do wiadomości, że:

  1. Administratorem moich danych osobowych jest właściciel firmy lub spółki zwany dalej ADo.
  2. Przetwarzanie moich danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, adres, numer pesel, numer dowodu osobistego lub oznaczenie innego dokumentu tożsamości jest niezbędne do wykonania niniejszej umowy i jest warunkiem jej zawarcia. Podstawę przetwarzania w/w danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z 4.5.2016, L 119/1) (RODO). Przysługuje mi prawo żądania dostępu do treści w/w danych osobowych oraz prawo ich sprostowania.
  3. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.
    Podanie w/w danych jest dobrowolne, a podstawą ich przetwarzania jest moja zgoda wyrażona na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, która moży być w każdym czasie odwołana bez wpływu na legalność wcześniejszego przetwarzania.
  4. W przypadkach określonych przypisami prawa przysługuje mi prawo żądania dostępu do moich danych osobowych w celu ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  5. Moje dane osobowe mogą być przekazywane upoważnionym przez ADO pracownikom i współpracownikom, podmiot świadczącym na rzecz ADO usługi, w tym usługi podwykonawcze, techniczne i organizacyjne (m. in. usługi księgowe, prawne, doradcze). Podmioty te zobowiązane zostaną do przestrzegania zasad poufności.
  6. moje dane osobowe będą przechowywane przez ADO przez czas prowadzenia działalności gospodarczej oraz przez okres dalszych 10 lat, co jest uzasadnione w pierwszej kolejności wykonywaniem umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, a następnie prawnie uzasadnionym interesem ADO na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – do czasu przedawnienia zobowiązań podatkowych oraz wszelkich rozczeń wynikających z realizacji w/w umowy.